Ograniczenie dotyczy nie tylko głównego budynku ratusza (przy Starym Rynku 14), ale także wydziałów zamiejscowych: Wydział Kultury, Sportu i Inicjatyw Społecznych przy ul. Farnej 1, Wydział Edukacji oraz Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia przy ul. Polnej 16, PZON przy Dwornej 23a, Wydział Architektury oraz Biuro ds. Budownictwa przy ul. Nowej 2.
- Zmiana sposobu funkcjonowania Urzędu Miejskiego nie oznacza, że pracownicy nie będą wykonywali swoich obowiązków. Kadra będzie pracowała normalnie. Pracownicy będą realizowali wszystkie obowiązki, łącznie ze sprawami mieszkańców – tylko bez bezpośredniego kontaktu - tłumaczą urzędnicy
Czytaj też: Miasto wesprze stacje pogotowia. Kupi sprzęt do karetek
Jak wobec tego załatwić sprawę? Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć elektronicznie, bądź poprzez wrzucenie ich w zamkniętej kopercie do odpowiedniego pojemnika, umieszczonego w wejściu do urzędu. Urzędnicy proszą, by na składanym dokumencie pozostawić numer telefonu, aby ułatwić kontakt.
Ponadto kontakt z urzędnikami możliwy będzie w godzinach pracy Urzędu (7:30-15:30) – telefonicznie (86 2156700), mailowo ([email protected]) oraz za pośrednictwem platformy ePUAP.
Czytaj też: Szpital Wojewódzki w Łomży zamknięty. Gdzie uzyskać pomoc? Oto lista poradni specjalistycznych
Poczta tradycyjna będzie na bieżąco obsługiwana – korespondencja będzie przyjmowana wyłącznie za pośrednictwem operatora usług pocztowych – dokumenty należy wysłać pocztą, gdyż kancelaria Urzędu nie będzie przyjmowała interesantów. W przypadku kontaktu pocztowego prosimy również o podanie numeru telefonu kontaktowego.
W powyższym terminie poprzez bezpośredni kontakt nie będzie funkcjonowało Centrum Obsługi Mieszkańców oraz Centrum Obsługi Przedsiębiorców. Sprawy związane z rejestracją pojazdów, dowodów osobistych, ewidencji ludności – sprawy merytoryczne (w COM) mogą być załatwiane zdalnie: telefon, mail, ePUAP. Informacje o wpisach w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz sprawach merytorycznych dotyczących CEIDG (w COP) będą dostępne pod numerem tel. 86 2156749, 86 2156750 lub mail: [email protected].
W Urzędzie Stanu Cywilnego wizyta możliwa będzie tylko w przypadku rejestracji zgonów i urodzeń (wejście poprzez nową część Ratusza). Konieczność wizyty będzie weryfikował Strażnik Miejski po kontakcie z pracownikiem USC.
- Apelujemy ponownie, by prewencyjnie nie wychodzić z domu jeśli nie ma ku temu poważnej przyczyny. Stosowanie się do zaleceń wydawanych przez odpowiednie służby pomoże szybciej i bezpiecznej przebyć sytuację, w jakiej wszyscy się znaleźliśmy w związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa - podkreśla magistrat
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?