- Podlaska Marka to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów, organizowany nieprzerwanie od kilkunastu lat i niezmiennie cieszący się dużym zainteresowaniem regionalnych producentów i konsumentów. Jest to przegląd nowych rozwiązań, trendów, smaków, to ranking układany przez Podlasian pokazujący, co w ostatnim czasie nas zachwycało i zaskakiwało – informuje marszałek województwa podlaskiego Artur Kosicki.
Do Podlaskiej Marki 2020 zgłoszono 177 produktów, wydarzeń i projektów. Miasto Łomża pojawiło się w kategorii inwestycja. Miejskie Centrum Przesiadkowo-Komunikacyjne w Łomży, mierzy się z “Bojarskim Gościńcem” - drewnianym budynkiem mieszkalnym Domem Naczelnika Stacji Kolejowej “Czeremcha” oraz węzłem drogowym w Porosłach.
Miasto Łomża pojawia się także w kategorii Społeczeństwo. Tam grupa ratownicza “Nadzieja”, rywalizuje z Białostockim Klubem Kibiców Niepełnosprawnych BKKN oraz “Oazą radości”, czyli placem zabaw przy Klinice Pediatrii, Onkologii i Hematologii UDSK w Białymstoku.
Wyniki 17. edycji Podlaskiej Marki zostaną podane do publicznej wiadomości podczas uroczystości , która odbędzie się 16 grudnia br. w Operze i Filharmonii Podlaskiej – Europejskim Centrum Sztuki w Białymstoku. Ze względu na obostrzenia wynikające z sytuacji epidemicznej w Polsce uroczystość będzie transmitowana online na stronach: www.podlaskamarka.pl oraz www.wrotapodlasia.pl.
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?