Centralna Platforma e-Usług ma być systemem dostępnym on-line, przeznaczonym do zdalnej obsługi mieszkańca, która będzie udostępniać interesantom spersonalizowane dane podatkowe pobierane z systemów dziedzinowych, dzięki czemu będą mogli oni sprawdzić stan swoich rozliczeń z urzędem oraz opłacić zobowiązania w sposób zautomatyzowany przy wykorzystaniu bankowości internetowej - przyznał wiceprezydent Andrzej Garlicki.
I dodaje:
Platforma będzie ponadto udostępniać formularze elektroniczne umożliwiające zdalne załatwianie spraw z zakresu podatków i opłat lokalnych, takie jak złożenie deklaracji czy informacji podatkowych.
Głównym celem projektu jest uruchomienie nowych usług elektronicznych świadczonych przez łomżyński ratusz. Ma to poprawić również komfort mieszkańców miasta, którzy w wygodny dla siebie sposób, bez wychodzenia z domu, będą mogli zdalnie realizować sprawy z zakresu podatków i opłat lokalnych.
Projekt pt. "rozwój usług elektronicznych Miasta Łomża w oparciu o zintegrowane systemy informatyczne" będzie realizowany głównie z dotacji. Ponad 2 miliony złotych dofinansowania przyznał zarząd województwa podlaskiego z funduszy unijnych otrzymanych na walkę z pandemią Covid-19. Całkowity koszt projektu oscyluje w granicach 2,5 miliona złotych.
Urząd miasta realizację projektu zaplanował na 2023 rok.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?