Miasto rozstrzygnęło konkurs projektów mających szczególne znaczenie dla wewnętrznej promocji marki ,,Zasmakuj w Łomży”. Celem konkursu była organizacja eventów i wydarzeń o charakterze kulturalnym, rozrywkowym, edukacyjnym, turystycznym oraz sportowo – rekreacyjnym, integrujących lokalne środowisko i budujących jego tożsamość.
- Pandemia i związane z nią obostrzenia nie pozwalają na organizację dużych, plenerowych koncertów na popularnej muszli, które miały miejsce w poprzednich latach. Alternatywą mają być nieco mniejsze wydarzenia, podczas których łatwiej będzie zachować reżim sanitarny. Chętnie odwiedzany przez mieszkańców Park Jana Pawła II wydaje się być idealnym do tego miejscem - tłumaczył prezydent Łomży Mariusz Chrzanowski, który z budżetu miasta postanowił przeznaczyć na ten cel aż 50 tys. złotych.
O wsparcie finansowe starać się mogły organizacje non-profit, pozarządowe, pożytku publicznego, a także osoby fizyczne i prawne oraz inne podmioty zewnętrzne.
I tak w Parku Jana Pawła II– Papieża Pielgrzyma w okresie od czerwca do września tego roku odbędzie się aż sześć wydarzeń.
Najwięcej, bo po 10 tys. złotych otrzymały trzy podmioty: Spice Gears Poland Sp. z o.o. na projekt pt. Łomża – moje miasto okiem dziecka, Woobiboo Piotr Podbielski na kiermasz parentingowy oraz ZELOS Marcin Krzyżkowiak na Wakacyjny piknik muzyczny „Zasmakuj w Łomży. Z kolei za kwotę 5 tys. zł, K.J.ANIMATOR Karol Szleszyński zorganizuje Rodzinny dzień dziecka od przedszkolaka do starszaka, a „Aura” Krzysztof Ryszewski - Festiwal Pierogów Świata w Łomży. Ponadto dotację w wysokości 4 tys. złotych otrzyma Akademia Szachowa Sobocińscy, która z kolei zachęci łomżan do Zasmakowania w Szachach.
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?